C C C C A+ A A- X

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА "ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ"

Дата на публикуване 16 ноември 2022 Последна редакция 27 януари 2023 Обяви и конкурси Отпечатай

   

   3_1 ОД 04_01-12 Протокол за проведен конкурс

   2_2_ОД 04_01-07 Протокол за допускане на кандидати

   2_3_ОД 04_01-08 Списък на допуснатите кандидати

 

(Обявата е публикувана на 16.11.2022 г. във в-к „БЪЛГАРИЯ ДНЕС“, Година XI, бр. 272 (3472) )

На основание заповед №РД–13–256 от 08.09.2022 г. на административния ръководите-председател на Районен съд – Балчик обявява конкурс за заемане на 1 (една) свободна щатна бройка за длъжността „Главен счетоводител”

Кратко описание на длъжността: Главен счетоводител организира, координира и контролира финансовата  дейност и снабдяването на съда. Подпомага председателя на съда и административния секретар за правилното и законосъобразно използване на финансови ресурси, опазване на паричните средства и стоково-материалните ценности. Води на отчет всички фондове, както и движимото и недвижимо имущество на съда (подробно описание се съдържа в длъжностната характеристика за длъжността). 

Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността: Кандидатите трябва да отговарят на изискванията за заемане на длъжността, съгласно чл. 107а от Кодекса на труда, чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт и чл. 136 от Правилника за администрацията в съдилищата и да не са налице обстоятелствата по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ към момента на назначаване; придобита задължителна минимална степен на завършено образование и съответстващ към него действителен стаж по специалността, съгласно изискванията по чл.18 от Закона за счетоводството.

Минимален размер на основната заплата за длъжността  „Главен счетоводител“  е 1648 лв., с минимален ранг II-ри 230 лв. и за придобит трудов стаж и професионален опит.

Начин на провеждане на конкурса:

Първи етап – подбор по документи, разглеждане на документите на кандидатите и допускането им до следващите етапи на конкурса. Втори етап – писмен тест – Писмен тест с въпроси по професионалната подготовка и познаване на нормативната и счетоводна уредба. Трети етап – заключителен етап – събеседване с кандидатите, който ще се проведе, чрез задаване на еднакви за всички кандидати въпроси, предварително подготвени от комисията.

Оценяването на кандидатите ще се извърши по шестобалната система. Окончателната оценка на всеки кандидат ще се формира като средноаритметична стойност на неговите оценки от втория (писмения тест) и от третия (събеседването) етап. Крайната оценка ще се закръгля до втори знак след десетичната запетая. За успешно издържал конкурса ще се счита кандидат, получил оценка не по-ниска от „Много добър (4,50)“.

Необходими документи, които следва да бъдат представени лично от кандидата за длъжността „Главен счетоводител“ или чрез пълномощник (представя се пълномощно): 1. Писмено заявление за участие в конкурс – по образец; 2. Автобиография – тип CV – подписана от кандидата; 3. Декларация по чл. 340 а, ал. 1 от Закона за съдебната власт /по образец/; 4. Декларация по чл. 340 а, ал. 2 от Закона за съдебната власт – по образец; 5. Декларация от кандидата за липса на обстоятелства по чл. 107 а, ал.1 от КТ; 6. Актуално свидетелство за съдимост – оригинал; 7. Медицинско свидетелство за започване на работа – оригинал; 8. Документ, че лицето не страда от психически заболявания, удостоверено по съответния ред – оригинал; 9. Копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен (заверени за вярност от кандидата); 10. Копия от документи, удостоверяващи професионалния опит (заверени за вярност от кандидата); 11. Декларация/съгласие за обработване на лични данни – по образец; 12. Пълномощно за подаване на документи (в случай, че това не се прави лично от кандидата); По преценка на кандидата могат да се подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификацията и уменията му за обявената длъжност, препоръки от предишни работодатели. Документите по образец следва да бъдат изтеглени от интернет страницата на съда в секция „Обяви и конкурси“ и коректно попълнени.

Срок на подаване на документи – 30 календарни дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата в централен ежедневник.

При подаване на документите на кандидатите ще се предоставя типовата длъжностна характеристика за длъжността Получаването на длъжностната характеристика следва да се удостоверява писмено от кандидата/пълномощника в заявлението за участие в конкурса.

Място за подаване на документите: служба „Регистратура" при Районен съд – Балчик, град Балчик, ул. „Стара планина“ № 2, етаж 1, стая 114, всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч.

Подаването на документите се извършва лично или чрез пълномощник (представя се пълномощно).

Общодостъпните места, на които ще се обявяват съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на партерния етаж на Съдебната палата - Балчик и електронната страница на Районен съд – Балчик - balchik-rs.justice.bg, в секция „Обяви и конкурси“.

Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат поставени на посочените общодостъпни места не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса. В списъка на допуснатите кандидати ще се посочат датата, началния час и мястото на провеждане на втория и третия етап от конкурса.

Информираме Ви, че данните които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на Закона за защита на личните данни. Районен съд – Балчик се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма.

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация