РАЙОНЕН СЪД – БАЛЧИК ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА СЪДЕБНИ СЛУЖИТЕЛИ
Протокол 2-ри и 3-ти етап - класиране - секретар
Протокол 2-ри и 3-ти етап - класиране - деловодител
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати
Протокол за допускане на кандидати
Районен съд – Балчик обявява конкурс за заемане на 1 (една) свободна щатна бройка за съдебен служител на длъжност “Съдебен деловодител – Съдебноизпълнителна служба и Бюро съдимост“, код по НКПД 4415-2003 и 1 (една) свободна щатна бройка за съдебен служител на длъжност “Съдебен секретар“, код по НКПД 3343-3004.
- Кратко описание на длъжностите: “Съдебен деловодител – Съдебноизпълнителна служба и Бюро съдимост“: Отговаря за приемането и регистрирането на входящата и изходящата кореспонденция в съдебноизпълнителната служба, движението на изпълнителните дела и изпълнява задълженията на деловодител „Бюро съдимост", като съхранява съставените бюлетини за съдимост, попълва електронния масив с данни на осъдените лица, издава справки и свидетелства за съдимост. Отговаря за организацията на документооборота в съдебноизпълнителното деловодство и в служба Бюро съдимост, съгласно ПАС, Наредба № 8 от 26.02.2008 г. за функциите и организацията на дейността на бюрата за съдимост и утвърдената длъжностна характеристика. Изпълнява и други задължения възложени от председателя на съда и административния секретар.
- „Съдебен секретар“: Изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в съдебни заседания. Обезпечава записване на протокола от съдебното заседание. Изпълнява дейности по обезпечаване на документооборота след провеждане на съдебното заседание, предвидени по ПАС и утвърдената длъжностна характеристика. Изпълнява и други задължения възложени от председателя на съда и административния секретар.
Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсните длъжности: Кандидатите трябва да отговарят на изискванията за заемане на длъжността, съгласно чл. 107а от Кодекса на труда, чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт и чл. 136 от Правилника за администрацията в съдилищата и да не са налице обстоятелствата по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ към момента на назначаване; да има завършено средно образование.
Специфични изисквания за заемане на конкурсните длъжности:
* Отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация, по общи деловодни техники, съвременни офис процедури; * Притежаване на отлични машинописни умения под диктовка, при владеене на десетопръстна система (относимо е само за кандидатите за длъжността „съдебен секретар“); *Умения за работа със стандартно офис оборудване; *Умения за работа с граждани и в екип; *Отлични познания и умения за текстообработка с MS Word; *Организационни и комуникативни умения; *Общи познания относно работата на съдебната администрация, регулиращи дейността на органите на съдебната власт - ЗСВ, ПАС, Етичен кодекс на съдебните служители, НАРЕДБА № 8 от 26.02.2008 г. за функциите и организацията на дейността на бюрата за съдимост, други нормативни актове, имащи пряко отношение към извършваната от служителя работа; *Лични делови качества: опит при работа с документи и кореспонденция; отлични комуникационни, организационни и лични качества; отлични умения за работа в екип; притежание на необходимите нравствени и професионални качества – дискретност, изпълнителност, отговорност, инициативност, способност за решаване на конфликтни ситуации.
Минимален размер на основната заплата за конкурсните длъжности е 1 183 лв., с минимален ранг V-ти - 75 лв. и за придобит трудов стаж и професионален опит.
Начин на провеждане на конкурса:
Първи етап – подбор по документи, разглеждане на документите на кандидатите и допускането им до следващите етапи на конкурса. Втори етап – практически изпит – За кандидатите за длъжността „Съдебен деловодител – Съдебноизпълнителна служба и Бюро съдимост“ – тест за познанията по водене на делова кореспонденция и работа в Бюро съдимост. За кандидатите за длъжността „Съдебен секретар“ – проверка на машинописните умения – писане на текст под диктовка. Трети етап – събеседване с кандидатите, който ще се проведе, чрез задаване на еднакви за всички кандидати въпроси, предварително подготвени от комисията. До ІІІ етап се допускат кандидати, получили оценка от II етап не по-малко от Мн. добър (4.50). До класиране се допускат получилите общ бал – средна оценка от втори и трети етап не по-ниска от Мн. добър (4,50).
Необходими документи, които следва да бъдат представени лично от кандидатите за конкурсните длъжности или чрез пълномощник (представя се нотариално заверено пълномощно): 1. Писмено заявление за участие в конкурс – по образец; 2. Автобиография – тип CV – подписана от кандидата; 3. Декларация по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт – по образец; 4. Декларация по чл. 340а, ал. 2 от Закона за съдебната власт – по образец; 5. Декларация от кандидата за липса на обстоятелства по чл. 107а, ал. 1 от КТ– по образец; 7. Медицинско свидетелство за започване на работа – оригинал; 8. Документ, че лицето не страда от психически заболявания, удостоверено по съответния ред – оригинал; 9. Копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен (заверени за вярност от кандидата); 10. Копия от документи, удостоверяващи професионалния опит (заверени за вярност от кандидата); 11. Съгласие за обработване на лични данни за целите на процедурата за провеждане на конкурс за заемане на длъжност в Районен съд – Балчик – по образец; 12. Пълномощно за подаване на документи (в случай, че това не се прави лично от кандидата); По преценка на кандидата могат да се подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификацията и уменията му за обявената длъжност, препоръки от предишни работодатели. Документите по образец следва да бъдат изтеглени от интернет страницата на съда в секция „Обяви и конкурси“ и коректно попълнени.
Срок на подаване на документи – 30 календарни дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата в централен ежедневник.
При подаване на документите на кандидатите ще се предоставя типовата длъжностна характеристика за длъжността. Получаването на длъжностната характеристика следва да се удостоверява писмено от кандидата/пълномощника в заявлението за участие в конкурса.
Място за подаване на документите за участие: служба „Регистратура" при Районен съд – Балчик, град Балчик, ул. „Стара планина“ № 2, етаж 1, стая 114, всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч.
Подаването на документите се извършва лично или чрез пълномощник (представя се нотариално заверено пълномощно).
Общодостъпните места, на които ще се обявяват съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на партерния етаж на Съдебната палата - Балчик и електронната страница на Районен съд – Балчик - balchik-rs.justice.bg, в секция „Обяви и конкурси“.
Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат поставени на посочените общодостъпни места не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса. В списъка на допуснатите кандидати ще се посочат датата, началния час и мястото на провеждане на втория и третия етап от конкурса. Списъците ще съдържа само входящите номера, които кандидатите са получили при подаване на документите.
Информираме Ви, че данните които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на Закона за защита на личните данни. Районен съд – Балчик се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма.
(Обявата е публикувана на 05 септември 2024 г. във вестник 24 часа“, Година XXXIV, бр. 212)
Свързани файлове
-
1 Заявление.doc75.00 KBdoc
-
2 CV.doc76.00 KBdoc
-
3 Декларация по чл. 340а, ал. 1 ЗСВ.doc54.50 KBdoc
-
4 Декларация по чл. 340а, ал. 2 ЗСВ.doc55.00 KBdoc
-
5 Декларация по чл. 107a KT.doc55.00 KBdoc
-
6 Съгласие провеждане на конкурс.docx28.14 KBdocx
-
7 Длъжностна характеристика_съдебен деловодител СИС и Бюро съдимост.docx56.87 KBdocx
-
7 Длъжностна характеристика_съдебен секретар.docx37.98 KBdocx
-
8 Етичен кодекс.docx37.49 KBdocx
-
9 ПАС.pdf3.97 MBpdf
-
10 Наредба 8.pdf7.06 MBpdf
-
11 ЗСВ.pdf14.57 MBpdf