C C C C A+ A A- X

РАЙОНЕН СЪД – БАЛЧИК ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА СЪДЕБНИ СЛУЖИТЕЛИ

Дата на публикуване 5 септември 2024 Последна редакция 14 ноември 2024 Обяви и конкурси Отпечатай

 

Протокол 2-ри и 3-ти етап - класиране - секретар

Протокол 2-ри и 3-ти етап - класиране - деловодител

Списък на допуснатите и недопуснати кандидати

Протокол за допускане на кандидати

 

Районен съд – Балчик обявява конкурс за заемане на 1 (една) свободна щатна бройка за съдебен служител на длъжност “Съдебен деловодител – Съдебноизпълнителна служба и Бюро съдимост“, код по НКПД 4415-2003 и 1 (една) свободна щатна бройка за съдебен служител на длъжност “Съдебен секретар“, код по НКПД 3343-3004. 

  • Кратко описание на длъжностите: “Съдебен деловодител – Съдебноизпълнителна служба и Бюро съдимост“: Отговаря за приемането и регистрирането на входящата и изходящата кореспонденция в съдебноизпълнителната служба, движението на изпълнителните дела и изпълнява задълженията на деловодител „Бюро съдимост", като съхранява съставените бюлетини за съдимост, попълва електронния масив с данни на осъдените лица, издава справки и свидетелства за съдимост. Отговаря за организацията на документооборота в съдебноизпълнителното деловодство и в служба Бюро съдимост, съгласно ПАС, Наредба № 8 от 26.02.2008 г. за функциите и организацията на дейността на бюрата за съдимост и утвърдената длъжностна характеристика. Изпълнява и други задължения възложени от председателя на съда и административния секретар.
  • „Съдебен секретар“: Изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в съдебни заседания. Обезпечава записване на протокола от съдебното заседание. Изпълнява дейности по обезпечаване на документооборота след провеждане на съдебното заседание, предвидени по ПАС и утвърдената длъжностна характеристика. Изпълнява и други задължения възложени от председателя на съда и административния секретар.

Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсните длъжности: Кандидатите трябва да отговарят на изискванията за заемане на длъжността, съгласно чл. 107а от Кодекса на труда, чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт и чл. 136 от Правилника за администрацията в съдилищата и да не са налице обстоятелствата по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ към момента на назначаване; да има завършено средно образование.

Специфични изисквания за заемане на конкурсните длъжности:

* Отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация,  по общи деловодни техники, съвременни офис процедури; * Притежаване на отлични машинописни умения под диктовка, при владеене на десетопръстна система (относимо е само за кандидатите за длъжността „съдебен секретар“); *Умения за работа със стандартно офис оборудване; *Умения за работа с граждани и в екип; *Отлични познания и умения за текстообработка с MS Word; *Организационни и комуникативни умения; *Общи познания относно работата на съдебната администрация, регулиращи дейността на органите на съдебната власт - ЗСВ, ПАС, Етичен кодекс на съдебните служители, НАРЕДБА № 8 от 26.02.2008 г. за функциите и организацията на дейността на бюрата за съдимост, други нормативни актове, имащи пряко отношение към извършваната от служителя работа; *Лични делови качества: опит при работа с документи и кореспонденция; отлични комуникационни, организационни и лични качества; отлични умения за работа в екип; притежание на необходимите нравствени и професионални качества – дискретност, изпълнителност, отговорност, инициативност, способност за решаване на конфликтни ситуации.

Минимален размер на основната заплата за конкурсните длъжности  е 1 183 лв., с минимален ранг V-ти - 75 лв. и за придобит трудов стаж и професионален опит.

Начин на провеждане на конкурса:

Първи етап – подбор по документи, разглеждане на документите на кандидатите и допускането им до следващите етапи на конкурса. Втори етап – практически изпит – За кандидатите за длъжността „Съдебен деловодител – Съдебноизпълнителна служба и Бюро съдимост“ – тест за познанията по водене на делова кореспонденция и работа в Бюро съдимост. За кандидатите за длъжността „Съдебен секретар“ – проверка на машинописните умения – писане на текст под диктовка. Трети етап – събеседване с кандидатите, който ще се проведе, чрез задаване на еднакви за всички кандидати въпроси, предварително подготвени от комисията. До ІІІ етап се допускат кандидати, получили оценка от II етап не по-малко от Мн. добър (4.50). До класиране се допускат получилите общ бал – средна оценка от втори и трети етап не по-ниска от Мн. добър (4,50).

Необходими документи, които следва да бъдат представени лично от кандидатите за конкурсните длъжности или чрез пълномощник (представя се нотариално заверено пълномощно): 1. Писмено заявление за участие в конкурс – по образец; 2. Автобиография – тип CV – подписана от кандидата; 3. Декларация по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт – по образец; 4. Декларация по чл. 340а, ал. 2 от Закона за съдебната власт – по образец; 5. Декларация от кандидата за липса на обстоятелства по чл. 107а, ал. 1 от КТ– по образец; 7. Медицинско свидетелство за започване на работа – оригинал; 8. Документ, че лицето не страда от психически заболявания, удостоверено по съответния ред – оригинал; 9. Копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен (заверени за вярност от кандидата); 10. Копия от документи, удостоверяващи професионалния опит (заверени за вярност от кандидата); 11. Съгласие за обработване на лични данни за целите на процедурата за провеждане на конкурс за заемане на длъжност в Районен съд – Балчик – по образец; 12. Пълномощно за подаване на документи (в случай, че това не се прави лично от кандидата); По преценка на кандидата могат да се подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификацията и уменията му за обявената длъжност, препоръки от предишни работодатели. Документите по образец следва да бъдат изтеглени от интернет страницата на съда в секция „Обяви и конкурси“ и коректно попълнени.

Срок на подаване на документи – 30 календарни дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата в централен ежедневник.

При подаване на документите на кандидатите ще се предоставя типовата длъжностна характеристика за длъжността. Получаването на длъжностната характеристика следва да се удостоверява писмено от кандидата/пълномощника в заявлението за участие в конкурса.

Място за подаване на документите за участие: служба „Регистратура" при Районен съд – Балчик, град Балчик, ул. „Стара планина“ № 2, етаж 1, стая 114, всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч.

Подаването на документите се извършва лично или чрез пълномощник (представя се нотариално заверено пълномощно).

Общодостъпните места, на които ще се обявяват съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на партерния етаж на Съдебната палата - Балчик и електронната страница на Районен съд – Балчик - balchik-rs.justice.bg, в секция „Обяви и конкурси“.

Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат поставени на посочените общодостъпни места не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса. В списъка на допуснатите кандидати ще се посочат датата, началния час и мястото на провеждане на втория и третия етап от конкурса. Списъците ще съдържа само входящите номера, които кандидатите са получили при подаване на документите.

 Информираме Ви, че данните които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на Закона за защита на личните данни. Районен съд – Балчик се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма.

(Обявата е публикувана на 05 септември 2024 г. във вестник 24 часа“, Година XXXIV, бр. 212)

 

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация